Domov | O klube | Blogy | Fotogaléria | Zábava | Linky| Kontakt e-mail: nezbednicok@azet.sk

                         O KLUBE ROZVOD ... A ČO ĎALEJ?

                         Toto je malá ukážka toho, ako sa u nás v klube diskutuje o problémoch. Dominantnú väčšinu
                         tvoria príspevky a komentáre, ktoré sa týkajú vzťahov. Ak máte problémy vo vzťahu, alebo
                         chcete poradiť, pomôcť alebo povzbudiť, tak ste u nás vítaní.
/www.pokec.sk/kluby/Rozvod...a čo ďalej?/



Mollis13  napísala článok   - Nie. Nie si slepica a nežiješ s bohom
9.5.2011 12:19


nezbednicok 9.5.2011 15:33
Je to smutné, príbeh z každej 2 - 3 domácnosti na Slovensku.

Mollis13 9.5.2011 15:59
bohužiaľ, myslím, že skoro každá druhá toto pozná, či v plnej miere alebo aj len čiastočne a deje sa to niekedy rovno pod nosom a u ľudí, u ktorých by to možno človek ani nepredpokladal a niekedy to nemusí byť ani tichá, utiahnutá žena na prvý pohľad

poetka222 9.5.2011 16:01
.....Bože...koľko pravdy sa skrýva za týmito slovami.:-((

spanielka8 10.5.2011 16:25
Hmm. No tak ja som žiadnu rozprávku pred manželstvom neprežívala. Môj bývalý bol obyčajný chlap a mala som ho rada. Možno bol príliš obyčajný a preto si ho kočenky nevšímali. Nebol vôbec romantický. Nenosil mi ruže a nesedeli sme pri sviečkach. Neviem, čo je romantika. Hmm. Moja kámoška prežila romantiku ako z filmu a ja som jej priam závidela(nie v zlom) - pretože ja romantická duša som tiež chcela viac romantiky :-) Lenže ona zažila šok-pretože nastal u nich obrat... ako v tomto článku... Smutné. Ja som chcela romantický vzťah, romantický príbeh. Ale som nakoniec rada, že som \"vytriezvela\" z vecí sladkastých. Pretože som pochopila, že sme sa v podstate mali radi. On (bývalý) bol obyčajný robotník v montérkach. Ale nesľuboval mi niečo, čo nedokázal.... A možno mi nevyšlo manželstvo, pretože sme boli tak strašne rozdielny... Už nezávidím romantické začiatky zúfalým nešťastniciam, ktoré zažijú šok po pár rokoch....Láska nemusí byť len o sviečkach a večeri pri sviečkach....

Mollis13 10.5.2011 17:26
vďaka Spanielka za krásne , múdre a pravdivé slová...Rozprávka v manželstve, romantika, nuž ja som zažila tak všehochuť, aj kus romantiky, lásky, no aj aj pár tých zlých okamihov, čo sú aj v tomto blogu, vždy tak na striedačku, podľa jeho nálady, no nebolo to až tak hrozné, možno by to až tak zle nedopadlo, keby sme neboli obaja tak egoistickí a nevideli skôr svoje predstavy o tom druhom a tiež tak rozdielni, čo sa s rokmi len prehlbovalo... Nikdy nezabudnem na ten pohľad, keď som dostala na výber, či sa chcem naozaj rozviesť alebo mu dám šancu, bolo mi ho ľúto, keď som povedala, že nie, no viem aj to, že raz moje rozhodnutie ocení, lebo ak by sme spolu zotrvali, všetko by len pokračovalo a my by sme si len ubližovali a príčinou konca nášho vzťahu nie je ani tak tá tretia, čo do toho prišla, ale my dvaja sami...Len pevne verím, že sme sa poučili a obaja sa už nebudeme dopúšťať tých istých chýb, on v tomto novom vzťahu a ja v nejakom v budúcnosti...

spanielka8 11.5.2011 16:08
Tak Molis, dobre si napísala. Prajem Ti viac šťastia v živote. A vlastne všetkým :-)



SCARLET728:
„mas pravdu Molis, aj ja si to myslim, no co uz, a ano nezbednicok, velmi mi ublizil a ja ho aj napriek tomu lubim, ja som uz raz taka, neviem sa hnevat a na toho koho lubim duplom nie, viem ze to nie je dobre lebo potom si ku mne vela dovoluju ale ja ina neviem byt“

evahorakova65 9.5.2011 10:55
ano aj ja toto popznam, ale nenechaj si ublizovat a aj kedho lubis on teba zrejme nie a dava ti to aj na javo svojim spravanim ,jednostranna laska ta bude ubijat stale viac a viac a nebudes mat sil s nou skoncit

nezbednicok
9.5.2011 10:57
Viem - existuje veľa takých žien - sú to ženy "Trpiteľky" je len smutné keď natrafia na nejakého hajzlíka, čo sa vyžíva v tom, že ich terorizuje. Ale väčšinou si aj tak nedajú povedať, poradiť, a občas potom bývajú konce zlé. Scarlett, mala by si sa na to pozrieť z iného uhla. Ty si jedinečný človek a nikto nemá práva ti ubližovať!!!!

evahorakova65
9.5.2011 11:01
Scarlet ,nauc sa mat rada seba samu ,lebo on ta urcite nelubi postav sa tomu ,nedaj si ublizovat ,to nik nesmie robit ,nik !!!

Mollis13 9.5.2011 11:01
bohužiaľ nejak to máme v podvedomí zakódované, že trpíme pre lásku a nielen v prípadoch, že je ten druhý nejaký hajzlík

sailero 9.5.2011 11:17
SCARLET728 spamataj sa, lebo to neskonci dobre a vyhladaj pomoc- nesmie ti ublizovat a ty to este VESELO DALEJ DOVOLIS. nic v zlom, ale taky rozhovor s psychoterapeutom, psychologom a podobne by ti pomohol- to su odbornici, ked ma niekto dusevne trapenie a nepomaha kamaratsky rozhovor. Vyskusaj a neolutujes- sama si v tomto asi nedokazes pomoct. JA BY SOM TO VYRIESILA RAZ- DVA= uz som sa poucila, hned by som si toho tvojho vyhladala a urobila s nim kratky proces= NEZABUDAJ. ON NIEJE JEDINY CHLAP NA SVETE, tak si otvor oci a jednoducho zi.


evahorakova65 9.5.2011 11:34
Scarlet ,nebjoj sa vyuzit pomoc odbornika ,aj ja som ju skusila a ver pomoze ,postavila som sa na vlastne nohy a zijem ,nenechaj sa ponizovat ,nedovol mu aby ti este ublizil to si nezasluzis


nezbednicok (majiteľ):
„Sestrička sa pýta doktora: - Pán doktor, budeme pacienta - poistenca liečiť, alebo ho necháme žiť? :)“


nezbednicok 7.5.2011 10:58
Lekári hrozia výpoveďami. Chcú isť tzv. českou cestou. Toto bude zábavné sledovať, ako im česká cesta bude fungovať na Slovensku. Inak toto ma trochu se_re. Zdravotníctvo je jedna veľká čierna diera, kde sa veselo všetko tuneluje a kde miznú všetky verejné lówe. Doktorom sa teraz máli, tak idú vydierať štát. Ako rukojemníkov použijú nás. Je smutné, je niektorých lekárov zaujíma pacient len kým neotvorí peňaženku :((

evahorakova65 7.5.2011 11:06
ved cele zdravotnictvo je len o peniazoch ,niekedy mam pocit ,ze sa ani nestaraju o tych ktory su smrtelne chori ,teda ten pocit je skor osobna skusenost

spanielka8 7.5.2011 11:28
No, je to úbohé, ako to je zariadené..... Kam speje zdravotníctvo? Ale k ničomu dobrému :-(

Tremaine 7.5.2011 11:36
A táto "sociálna vláda" bodaj sa posr , , , ,, , tým, že dalo povolenie zdravotným poisťovniam vytvárať ziska, dali de fakto povolenie prestať používať naše peniaze na našu liečbu . . .Zaujímalo by ma, kolko percent z tých peňazí poputuje na účty členov vlády a parlamentu .

evahorakova65 7.5.2011 12:34
ja to ani nechcem vediet ,radsej

ruzenkasipkova
8.5.2011 9:33
keby predchádzajúca vláda nerozhajdákala peniaze kde sa dalo, mohli sme sa dnes mať oveľa lepšie

Tremaine 8.5.2011 9:36
Terajšia vláda hádže všetko na predchádzajúcu, a pri tom robia rovnaké špinavosti, ak nie vätšie. Tá, čo príde po tejto bude vyhlasovať to isté a všetci dokopy len kradnú. No a keď je treba zaplniť štátnu kasu, hurá na ľud - zvíšia dane, zavedú nové poplatky, však z občanov sa ešte niečo výmýkať dá . ..

evahorakova65 8.5.2011 9:39
kazda vlada nadava na tu predchadzajucu ,ved oni musia niakoho chyby napravat , toto nikdy nekonciaca tema



spanielka8:
„Rozvod je veľmi ťažká vec, je to dramatická zmena. Hoci som dlho rozvedená, vedela som a viem, že nič už nebude ako pred tým. Myslím, že rozvod poznačí každého človeka, či je to muž, alebo žena. Rozvod je koniec jedného vzťahu. Ale nie je to koniec života. Sme po rozvode slabší, ale zároveň silnejší. Myslíme si, že už nie sme schopní ľúbiť, myslím, že každý muž či žena dokáže ľúbiť. Prajem všetkým veľa lásky. “

nezbednicok 30.4.2011 11:43
Veľmi pekne si to vystihla, dúfam, že aj ty nájdeš svoju lásku a šťatie v živote ....

spanielka8 30.4.2011 11:45
Ďakujem.

Betka19691 30.4.2011 15:13
Tiež Ti prajem veľa lásky:-) je to pekné,čo si napísala a aj pravdivé:-)

vamirik 30.4.2011 20:16
pokial bude zakon o rodine v takom zneni ako doteraz, sobasov bude ubudat a rozvodov pribudat.


Mollis13 napísala článok O TOM ČI CHCEME BYŤ EMANCIPOVANÉ...
29.4.2011 12:03


Mollis13 29.4.2011 12:05
nie som čitateľkou babských románov, nejak ich nemusím:)) alebo skôr jednu raz za čas :) aby sa nepovedalo, evitovku som nečítala zatiaľ žiadnu, no táto baba však píše skvelé články a tu je jeden z nich, má čo do seba...

ruzenkasipkova 29.4.2011 12:16
Ja si ich kupujem postupne ako vychádzajú - odporúčam každému ... aj mužom .. :-)

ivusik43 29.4.2011 12:23 hmmm... je to pravda, čo píše..:)

Mollis13 29.4.2011 13:28
No Ruzenka neviem neviem či by sa nejaký našiel čo by to čítal :)) takých je ako šafránu a ja som sa raz jedného spýtala, ktorý to priznal, že prečo práve číta ženské romány, odpovedal, že aby nás lepšie pochopil, že prečo chceme to čo chceme,keď aj tak nevieme čo chceme a nedáme pokoj kým to nedostaneme :)

ruzenkasipkova 29.4.2011 19:04
Evita píše veľmi zaujímavo o problémoch v súčasných vťahov - podobne ako Matkin ( a toho muži čítajú veľmi radi ... ) - nie sú to typicky ženské romány ( priznám sa že tie sladké ženské romány nečítam ani ja , ale realistický obraz súčasného sveta vystihlo viacej nových autoriek ... a som rada, že je na SK celkom slušný výber nových autorov ... :-)

StellaNvk 29.4.2011 23:54
so záujmom som to prečítala..... má to niečo do seba.... k podobnému yáveru som došla aj ja... že silná som bola už dosť dlho


nezbednicok (majiteľ): „K dnešnému dňu máme v našom klube 822 členov. Máme v ňom 82 fotoalbumov s 1446 fotkami. Videí máme 419 čo je určite úctyhodný počet. Ale čo ma naozaj prekvapilo je 187 blogov. To by už bolo na poriadne hrubú knižku ... :) Pekný deň prajem všetkým členom klubu...“

ruzenkasipkova
27.4.2011 11:06
pekné čísla ... fajn ľudia v klube :-))

Tremaine 27.4.2011 12:18
Môžete sa na mne Zasmiať, ale ja mám len veľmi nejasnú predstavu o tom, č je to ten oný . .. . "blog".

nezbednicok 27.4.2011 12:22
Myslím, že sa nikto nebude smiať ... blog nie je nič iné ako článok na nete ... veľa ľudí píše blogy (blogeri) a neuverejňujú ich písomne v tlačených médiách. Jednak je to rýchlejšie a bloger má istotu, že mu článok nikto nebude "upravovať" ako je to v printoch obvyklé ....

evahorakova65 27.4.2011 12:23
ty ich necitas?... to su tie clanky co sem dava napr.Mollis..,anglicke vyrazy ani ja ich nemam rada

Betka19691 27.4.2011 12:28
No to sa nám tu všetko pekne hromadí:-)

Mollis13 27.4.2011 16:23
neboj Tremaine to je v pohode, prečo by sa niekto smial, tiež mám s niektorými výrazmi problém ale zase keď sa ich naučím až príliš často ich používam a ozaj veľakrát sa mi stane, že keď neviem čo aký výraz znamená, sme predsa na nete a tu nájdeš všetko :)) a ináč pre mňa sa stali blogy takou novou formou čítania miesto kníh, možno trend novej doby, neodsúvam knihy ale momentálne mi nejak vyhovuje tá forma...


bestbeja1: „..tak rozmyslam, ze kde sa da v dnesnej dobe spoznat fajn chlap?..pracu mam taku, ze nehrozi..obcas zbehnem s babami na kavu, a tazko sa k nam nejaky prida a aj dobre urobi.. :) ..do baru, krciem nechodim a takeho, co hej ani nechcem!..v meste len tak niekoho sa oslovit neda..tak kde?! :) ..a fesaka by som ani nechcela!.. vesely sympatak s jamkami na lici by mi úúplne stacil.. :)) ..tak kde, do kelu ste, safranisti?! :)))“

bestbeja1 26.4.2011 23:20 ..alebo taze by tu?!?!?!..sci-fi! :))

JANa4689 27.4.2011 3:54 o tomto uz ani nesnivam

evahorakova65
27.4.2011 7:09
co to tu je za scifi ? a ak nejaky su ,si myslite ,ze volny? krora by takeho chlapa pustila ak ho ma doma? ..aj ked exove priatelky si urcite myslia ako som mohla takeho chlapa vyhodit xixixi

zladracica 27.4.2011 11:34
ked zistis odpoved na Tvoju otazku daj vediet, to nas tiez zaujima a mozno ta nominujeme potom na nobelovu cenu

Tremaine 27.4.2011 12:21
Dámy, ja som, voľný ako ten vtáčik letáčik . .. . no mám podobný problém ako Vy . . . . . ., len ja mám záujem o osoby úplne opačného pohlavia, hm,

evahorakova65 27.4.2011 12:25
dievcence asi ani my nie sme nic hodne xixixi


samozivitelka: „ahojte, neviete niekto poradit, co robit v pripade, ze je po rozvode neobmedzeny styk s detmi, ale ex robi hnusne problemy a berie si deti kedy chce a nedodrziava ziadne dohody??uprava styku sa uz riesi.. to je nadhlo, ale teraz je to o nervy stale. mozem volat policiu, ked si po deti pride aj ked sme sa nedohodli a odvedie si ich, lebo su male a lahko manipulovatelne??“

Tremaine 24.4.2011 20:30
Jas mám iný prolém. Ja mám súdom určené pravidlá styku s dcérkou, no moja ex ich nerešpektuje a ľubovoľne ich mení. A napriek tomu, že to mám povolené, odmieta mi ju dať mimo byt . . . .. A tak to trvá už 7 rokov.

samozivitelka 24.4.2011 20:34
to mozes dat asi staznost na sud, ved nerespektuje sudne nariadenie

evahorakova65 24.4.2011 20:39
tieto problémy jedine asi cez súd,ale to je asi do nemoty ale aj tak mal by sa dohodnúť vždy s tebou a aby vám nebolo ľúto ani môj ex si so mnou nedohaduje stretká a navyše vstupuje do môjho bytu bez môjho súhlasu. Ono je asi vzácne keď sa vedia po rozvode dohodnúť

Tremaine 24.4.2011 20:43
A čo by som dokázal? Žaden rozsudok nedonúti ženu ho rešpektovať ak ona sama nechce. A nechcem dopustiťm aby veci došli k extrému, teda že by bola odsúdená . .. .. . . Ja nechcem kaziž ich vzťah: matky a dcéry. Moja ex je výborná mama. Len ako exmanželka je priveľmi "dôsledná" .

samozivitelka 24.4.2011 20:46
hruza!! ja by som ho do bytu nepustila!!ale asi ste mali lepsie vztahy...

samozivitelka 24.4.2011 20:47
no, ak nerespektuje sudne nariadanie, moze dostat pokutu, aspon to mi vraveli na socialke...ale to, ze je dobra matka je fajn...

evahorakova65
24.4.2011 20:52
ale ja ho nepustam ,robia to deti a ja nemozem im to zakazat a ano nechcem ani ja tahat nieco na sud prisli by o otca a to tiez nie je riesenie ,ryskovala by som ,ze by sa tam dostali aj deti a to by som sa bala ,ze sa znovu zosypu a to nemozem dopustit ,on sa potkne aj sam a nemali sme dobry vztah to by sme sa nerozviedli,to len ja stale ustupujem,milujem svoje deti ,ja som bola vzdy na konci

samozivitelka 24.4.2011 20:55
svina hnusne, vzdy zneuzivaju, ze nam je luto deti.....cest vynimkam..hmm..ta bezmocnost ma ubija

evahorakova65 24.4.2011 22:04
vies ja ked som nevedea ako postupovat tak som sla n aurad scialnych veci pre rodinu a tam som nasla pomoc aspom radu skus aj u vas nieco take je a pomozu ti ako skrotit otca tvojich deti mozno najdu nejaku paku ako mu to vysvetlit vsetko ,nepoznem vas problem, ale mozno sa aj on citi " ukrivdeny "a preto kona ako kona

1smiech1 24.4.2011 22:33
nič nenarobíš pokiaľ súd neurčí úpravu styku rodičov s deťmi, je tak isto otec ako ty matka, mal by rešpektovať dohodu a vek detí, ale zrejme patrí medzi tých čo nepozerajú na potreby detí, mohla si požiadať o úpravu styku v rozvodovom konaní.

evahorakova65 24.4.2011 23:19
ono to asi nie je az take jednoduche ,moze dat sudom urcit cas kedy bude deti navstevovat ked to nebude dorziavat ,aj ta druha strana musi pochopit urcite veci ale to musia vychladnut vsetky emocie, dost casto sa prave takym to niecim krmia

1smiech1 24.4.2011 23:28
Tak to ano, emócie musíš nechať stranou, po rozvode bijú hromy, blesky, potom sa hladina ustáli, ale deti by to nemali pociťovať a zažívať, v prípade potreby môže súd dať aj zákaz styku niektorému z rodičov.

evahorakova65 24.4.2011 23:32
ja mam uz celkom velke a rozumne deti ,samozivitelka ma este malinketam je kazda rad draha


nezbednicok (majiteľ) napísal článok Romantika pomaly vymiera, lebo muži vraj nevedia zvádzať
16.4.2011 11:44


ruzenkasipkova 16.4.2011 11:53 svätá pravda .... :-((( ..... Dnešný muž kúpi svojej žene darček len keď niečo \" vyvedie \" , podvedie ju ... a tak .... vtedy som dostávala od exa najkrajšie kytice :-((( ...... Dostať kvietok z lásky ... len tak ... to znie ako rozprávka .... to my šípkové môžeme potvrdiť !! xixi

JANa4689 16.4.2011 12:25
hmmm,niektori vedia,s velkou davkoou trpezlivosti,vo svoj prospech

evahorakova65 16.4.2011 12:49
ruzenka ,kvety su su len na povinne sviatky

ruzenkasipkova 16.4.2011 12:50
Mne sa veľmi páčia galantní páni - čo sa dnes už nenosí : ked muž dá žene prednosť ( nie na križovatke xixi ) , podrží kabát pri obliekaní , všimne si že má ťažké tašky ... všímaví a galantní páni už asi vymreli ??!! Aké s tým máte skúsenosti ?

ruzenkasipkova 16.4.2011 12:51
ten moj aj na tie povinné zbúdal ... xixi

evahorakova65 16.4.2011 12:56
ty pises scfi a chces nejake napady ? len z vlastnej hlavy moja xixi

evahorakova65
16.4.2011 12:56
ten moj si na tie povinne daval pozor on je predsa inteligentny a ako by to bolo

evahorakova65 16.4.2011 12:58
dnes je to vsetko predsa len o sexe a nie o naklonnosti ,laska a romantika ,pozornost muza ke zene . to su veci ktor sa uz nenosia a naco ,aj tak mi da... tak co sa budem strapnovat :((

ruzenkasipkova
16.4.2011 13:06
Evi - pravdu máš - ako vždy .... načo by vynakladali námahu a míňali euráče na darčeky ... ked inde dostanú to isté bez námahy ... a zadarmo ??!!!

ivusik43 16.4.2011 13:09
myslím že galantní páni sú ešte stále medzi nami... mám vo svojom okolí zopár takých kamarátov,i ked si na to nepotrpím, dobre mi padne ich galantnosť...ale je pravda že väčšinou majú nad štyridsať :) škoda že ich mladší kolegovia sa síce galantnosti trochu naučili, ale používajú ju skôr ako účel k prostriedkom:) česť výnimkám !

evahorakova65 16.4.2011 13:09
ved nemusia minat ,mne by stacilo aj keby prisiel hoci aj s pupavou a povedal \" usmiala sa na mna a pripomenula mi ta akasi krasna a mila ,ako moc ta mam rad\"...prilis romanticke vsak :((

evahorakova65 16.4.2011 13:16
no pisem tu somariny a uz sa u nas zamracilo :((

ruzenkasipkova 16.4.2011 13:33
Nepíšeš somariny ... všetky o tom snívame - o milom galantmom pánovi , ktorý nám dá kvietok z lúky ... a pošepká ako nás má rád ... :-))

Betka19691 16.4.2011 14:58
To je pravda,že všetky snívame o galantnom mužovi a že romantika vymrela lebo muži nevedia zvádzať? Hm....vedia,ale len pre vlastné potreby a nie pre náklonnosť a preto,že nás majú skutočne radi:-))))

ivusik43 16.4.2011 15:09
máš pravdu Betka, ale niečo sme možno pokazili aj my tou našou emancipáciou..:)

ruzenkasipkova 16.4.2011 15:18
veru .... pokazili ... :-(((

evahorakova65 16.4.2011 15:23
len prist na to ,ze co ja nad tym rozmyslam uz dost dlho ... :((

triskac991 16.4.2011 15:59
nemôže byť jedna z príčin,že ženy začali byť sebestačné?Myslím zárobkovo činné?Amužov odsúvali na vedľajšiu koľaj?

evahorakova65 16.4.2011 16:05
myslis? mozno nieco na tom je , v mojom pripade ale asi nie

triskac991 16.4.2011 16:27
napadlo ma to.Myslel som to všeobecne ako jednu z príčin,ale bolo to iba tak na margo veci

evahorakova65 16.4.2011 16:29
ved som to nezavrhla ,muz bol ten co vzdy zabezpecil rodinu financne a dnes zena zarobi velakrat viac

triskac991 16.4.2011 16:51
a presne tak to bolo myslené z mojej strany.Zena viac,nebodaj muž bez roboty,alebo menej a už nemá ani na tú romantickú kytičku hahaha

evahorakova65 16.4.2011 16:57
ale ved staci aj pupava ak je dana z laskou par trefnych slov a je to netreba peniaze .... staci dobre srdiecko a aby bolo iba pre mna :((

triskac991 16.4.2011 17:16
hahaha,pekne,púpava ako jarný kvet a jaro je predsa nový život okolo nás.Len nech nepríde s pokrivou.Neviem či by mu vtedy pomohli aj tie trefné slová.Ked už tá romantika je na ústupe-/neviem/- ale dobré srdiečka snád existujú

evahorakova65 16.4.2011 17:19
a kde su tie dobre srdiecka??? jedno by som brala ...a ta pupava je krasna zlta ako slniecko ....

triskac991 16.4.2011 17:25
no pred chvíľou som bol na záhrade.Pokrivu aj púpavu som videl,ale dobré srdiečko tam nerástlo

evahorakova65 16.4.2011 17:27
smola alebo skoda hm

triskac991 16.4.2011 17:35
smola?či škoda? Ved jar ako nový život okolo nás iba začína

evahorakova65 16.4.2011 17:37
ze by sa naslo este? uvidime teda ,jar este len zacaka

triskac991 16.4.2011 17:39
ano,nemôžeš mať hned z jara karafiáty

evahorakova65
16.4.2011 17:40
ani keby som chcela?hm

evahorakova65 16.4.2011 17:40
a mne zostanu aj tak len trne

triskac991 16.4.2011 17:46
skočiť do kvetinárstva a poslať?

triskac991 16.4.2011 17:47
a prečo myslíš iba trne?Ved karafiáty trne nemajú

evahorakova65 16.4.2011 17:48
nemaju ale ja tk mi zostanu trne ...neries

triskac991 16.4.2011 17:53
neviem čo mám -nemám - neriešiť,nemusím,ale nevoem čo

evahorakova65
16.4.2011 17:55
tie trne na karafiatoch

triskac991 16.4.2011 18:04
tak už otáva iba trpezlivosť a tá ruže prináša a možno,že ich donesie nijaký romantik

evahorakova65 16.4.2011 18:09
nooo... tak z toho som uz asi vyrastla ...ale nikdy nevies

triskac991 16.4.2011 18:17
potom to je dobre,kto nič nečaká,toho nestihne sklamanie

slovace
16.4.2011 18:18
veru tak... Evička, nikdy nevieš, čo Ta v živote postretne. :)
Vies ako som to vyriešila ja? Proste si prvé jarné kvietky nazbieram sama. :D

Betka19691 16.4.2011 18:20
Kočky,určite sme pokazili niečo aj my,veď každý niečo pokazí,len určite chceme všetci začať nanovo a byť už konečne šťastní:-))))

evahorakova65 16.4.2011 18:38
veru tak ,perfektny ludia neexistuju ja ich ani nemam rada

slovace 16.4.2011 18:47
Betka, ved netvrdíme, ze sme \"dokonalosť sama\" ! :)))) Iba to, ze muži sú častokrat pozorní k zenam iba dovtedy, kým sa nejedná o jeho manzelku alebo dlhoročnú priatelku. A ak zachovajú \"dekorum\" tak iba preto, ze sa to od nich čaká a vyplýva to z ich postavenia. Samozrejme, aj tu platí: VYNIMKA POTVRDZUJE PRAVIDLO !!!

Betka19691 16.4.2011 21:35
Slovace,máš pravdu,ale ja nevravím, že sme dokonalosť ale že aj my robíme všetci chyby,či sa jedná o ženy alebo o mužov.Málokedy je na vine len jeden


 


 








Domov | O klube | Blogy | Galéria| Linky | Kontakt
© 2011, e-mail: nezbednicok@azet.sk